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E-Business Strategy and Networking (IIS5620)5 ECTS (englische Bezeichnung: E-Business Strategy and Networking)
Modulverantwortliche/r: Freimut Bodendorf Lehrende:
Freimut Bodendorf, und Kollegen
Startsemester: |
WS 2016/2017 | Dauer: |
1 Semester | Turnus: |
jährlich (WS) |
Präsenzzeit: |
60 Std. | Eigenstudium: |
90 Std. | Sprache: |
Englisch |
Lehrveranstaltungen:
Inhalt:
The course provides a comprehensive overview of business models and business IT alignment. It emphasizes theory and practice of so called interorganizational systems, electronic markets and market engineering. In addition it deals with business and social networking between companies and their partners.
Lernziele und Kompetenzen:
The students
possess comprehensive, detailed, and specialized knowledge of current trends in e-business.
can independently define new usage-oriented problems in business, considering the economic impact, and solve them with the aid of suitable methods.
conduct the discussion of complex problem-solving ap-proaches in groups and present their work results.
Studien-/Prüfungsleistungen:
E-Business Strategy und Networking (Prüfungsnummer: 56201)
(englischer Titel: E-Business Strategy and Networking)
- Prüfungsleistung, Klausur, Dauer (in Minuten): 60, benotet
- Anteil an der Berechnung der Modulnote: 50.0 %
- Erstablegung: WS 2016/2017, 1. Wdh.: SS 2017
1. Prüfer: | Freimut Bodendorf |
- Termin: 15.02.2017, 09:00 Uhr, Ort: RW Hörsaal
Termin: 07.07.2017, 08:30 Uhr, Ort: H6 Müller-Medien, Lange Gasse 20
Termin: 13.02.2018, 09:00 Uhr, Ort: 0.015 FG
Termin: 05.07.2018, 08:00 Uhr, Ort: H6
E-Business Strategy und Networking (Prüfungsnummer: 56202)
(englischer Titel: E-Business Strategy and Networking)
- Prüfungsleistung, Hausarbeit, benotet
- Anteil an der Berechnung der Modulnote: 50.0 %
- Erstablegung: WS 2016/2017, 1. Wdh.: SS 2017
1. Prüfer: | Freimut Bodendorf |
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UnivIS ist ein Produkt der Config eG, Buckenhof |
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